piątek, 24 maja 2013


ArtDeco - Bronzing Glow Blusher - Róż do policzków 2013




Zachwycona opinią Wizażanek na temat różu, który pojawił się w kolekcji letniej 2012 ArtDeco, w poszukiwaniu tegoż kosmetyku wybrałam się do Douglasa.
Jakież było moje rozczarowanie, kiedy dowiedziałam się, że tego kosmetyku w sprzedaży już nie ma.
Za to pojawiła się nowa kolekcja letnia. inspirowana kulturą Maroka.
I tak po niezbyt długim zastanowieniu (w zasadzie bez zastanowienia) stałam się dumną posiadaczką tego cudnego różu.






Pudełeczko, jak zresztą widać obok, jest zachwycające. Oprócz cudnych barw i wzorów mieści w środku śliczny róż w trzech odcieniach - koralowym (jest go najwięcej), fuksji i beżowym.

Mocno przypomina ten ubiegłoroczny produkt  Artdedo - Marrakesh Sunset,
 
jednak różnica pojawia się zmienionej ilości kolorów. W nowym produkcie jest mniej fuksji. Nie mam jednak porównania jak wpływa to na odcień koloru na policzkach. W każdym razie produkt jest mocno napigmentowany, choć nie można sobie zrobić nim krzywdy, i drobno zmielony, nadający twarzy lekki połysk. Połysk ten szczególnie uwidacznia się w świetle słonecznym. Ale wygląda to naprawdę pięknie i nie pozostawia efektu bombki choinkowej.

Produkt nakładając na twarz można różnicować -  używając każdego z kolorów z osobna, mieszając w różnych proporcjach, albo też nakładając warstwowo, wszystko zależy od inwencji. Ponieważ jestem leniuchem, produktu używam w sposób najprostszy, mieszam na pędzlu wszystkie kolory i nakładam na twarz delikatnymi, lekkimi ruchami. Efekt jest naprawdę dobry. A co ciekawe, na mojej mieszanej cerze, z tendencją w okresie letnim w kierunku tłustej wytrzymuje cały dzień.


Jedyny minus to taki, że produkt nie posiada żadnego aplikatora, więc jestem zmuszona dodatkowa zabierać do swojej przepastnej torby pędzel. Ale przy takim efekcie to naprawdę drobny mankament.
Cena tego cudeńka to 89,90 zł., wysoka ale myślę, że będę go używać ok. roku, gdyż dla uzyskania dobrego efektu wystarczy zaledwie muśnięcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz